rostik писал(а):Futurb писал(а):А чому довелось міняти фільтр і насос можна поцікавитись??
до того машинка їздила практично на офі (дула 1.1 бар). Виїхали з Тохою на Бориспільську, прошились... Вже при 1.3 бар машинка почала відстрілюватись з 3тис. обертів.
поїхав замінив фільтр паливний(1300грн) + почистила маф і дроссель. Знов виїхали на Бориспільску. 1.3 бара все одно відстрілюється але вже з 5-6тис. Поїхав поставив насос($160)... прошились.. їде казково, плавно, рівно одне задоволення.
Тепер знайомі реально бояться їхати збоку. Динаміка навіть на 1.3 бар наддуву, жесть просто.
поздавляю! привыкай одним правильным эвоводом больше - это всегда приятно :)
от себя добавлю, что у эво Х по регламенту замена топливного фильтра и чистка топливной системы на 60.000км предусмотрена, если машину покупали не с нуля и не знаете, что за бенз она до вас кушала - то такая процедура показана чисто для профилактики и при меньшем пробеге, заодно и расход меньше станет