Всім здорова, може в когось була така ситуація,на гарячу коли понавалюю сильно плавають обороти і в 80% глохне, якщо кататись в пенсіонерскому режимі то просто плавають обороти, але тачка не глохне, і ще таке питання стоячи на місці при повороті руля повинен бути невеликий гуд і обороти повинні рухатись,бо в знакомого на раллі арт так є в нормі, а в мене взагалі нічого? буду вдячний за інфу, всім добра
LIFE IS TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS Mitsubishi Airtrek CU2W Zenki 4WD 5AT 4G63+TD05 三菱 エアトレック ターボ R www.drive2.ru/cars/mitsubishi/airtrek/airtrek/yuriyods/
Дав на реставрацію дросель, відреставрували в Кривому Розі, мало б бути все ок, зараз обороти ростуть на ходу до 3-3.5тис просто так на холосту коли заводжу 1.5, думаю все таки діло було в датчику холостого, але цікаво до ремонту дроселя обороти тільки падали і коливались і після агрусивної їзди могла 1н раз з 10-ти заглохнути, а зараз стало ще гірше чим було обороти шалені їздити не можливо сама набирає коли хоче, весело в Україні завіз на СТО заплатив лаве виїхав стало ще гірше чим було !!! Всім добра.
Юра хотел спросить, а если регулятор холостого хода рабочий, а в самом дросселе сверху регулировочнвй винт заглушенвй могут через него плавать сильно оборотв, при чем растут на 2тис и плавно падут на 0.5 или вообще глохнет, иногда подхватфвает и витягивает, пробовал акуратно в пенсионерской езде плавают меньше и вроде как бв не глохнет,но зачем тогда ево если так ездить, буду благодарен за любую инфу.спс
проблемка решена датч положения дросселя не настроен 0-100 поетому обороти плавали сильно и иногда глохла, сейчас только поменяю датч холостого и думаю все будет ок